Analýza klíčových slov, proč ji potřebujete?
Analýza klíčových slov vám odhalí slova relevantní pro váš web (v určitých segmentech jich mohou být desetitisíce). Zjistíte, zda jsou důležitá pro dosažení vašich cílů, jak jsou konkurenční, nákladné. Fráze budou dále roztříděné do skupin a budou mít přiřazené vstupní stránky.
Analýza klíčových slov je důležitá pro stanovení strategie internetového marketingu. Odhalí slabiny, možnosti růstu, změny (vylepšení) informační architektury, obsahovou, linkbuildingovou strategii.
Investice do klíčových slov se vám vyplatí
Když začnete používat ta správná klíčová slova, začnete lépe cílit, budete mít relevantnější reklamy (to znamená i menší investice, výrazně můžete snížit průměrnou cenu za kliknutí) a vstupní stránky na webu. To nejdůležitější – budete mít i spokojenější zákazníky, protože jednodušeji najdou to co hledali. Relevantní, takzvaná long tail keywords, vám mohou pomoci přivést více lidí na web a zvýšit obrat. A to je dozajista to co chcete.