Pokud jde o data a citlivé informace vaší firmy, může být cestování riskantní. […]
Jak cílit reklamu na Facebooku?
V dnešní době se bez reklamy neobejdete. Pokud se pro reklamu rozhodnete, je […]
Jak napsat dokonalý text? 8 typů z neurovědy
Jak napsat dokonalý text? 8 typů z neurovědy Díky neurozobrazování známe reakce nejhlubších částí […]
8 chyb které děláte při A/B testování
8 chyb které děláte při A/B testování Potřebujete vědět, jestli nový design zvýší […]
Copywriting: 5 tipů co číst, pro copíky i spisovatele
Profi copywriter se nikdy nepřestává vzdělávat Zdrojů informací je bohaté množství, knížky v nich […]
Co je to tvůrce trhu (market maker)?
Tvůrce trhu je individuální účastník nebo členská firma burzy, která nakupuje a prodává […]
Merch jako marketingový nástroj
Merch jako marketingový nástroj Běžný způsob propagace, který prošel refreshem 21. století. Už […]
Cookie lišta – změny od ledna 2022
Co se mění s cookies lištou od ledna 2022 a jak provést správné […]
Jak na analýzu SWOT?
SWOT analýza firmy, podniku Analýza SWOT se může stát důležitou součástí marketingové strategie […]
Marketingová strategie firem. Mapa na lesní cestě
Spustili jste e-shop, s lákavým zbožím a za nižší cenu, než má konkurence. Přesto […]