Profi copywriter se nikdy nepřestává vzdělávat Zdrojů informací je bohaté množství, knížky v nich […]
Co je to tvůrce trhu (market maker)?
Tvůrce trhu je individuální účastník nebo členská firma burzy, která nakupuje a prodává […]
Merch jako marketingový nástroj
Merch jako marketingový nástroj Běžný způsob propagace, který prošel refreshem 21. století. Už […]
Cookie lišta – změny od ledna 2022
Co se mění s cookies lištou od ledna 2022 a jak provést správné […]
Jak na analýzu SWOT?
SWOT analýza firmy, podniku Analýza SWOT se může stát důležitou součástí marketingové strategie […]
Marketingová strategie firem. Mapa na lesní cestě
Spustili jste e-shop, s lákavým zbožím a za nižší cenu, než má konkurence. Přesto […]
Rozdíl mezi SEO a PPC reklamou
Jaký je rozdíl mezi PPC a SEO? Spousta klientů se mě na to […]
SEO – optimalizace webů Olomouc
Spolehlivý SEO konzultant s praxí od roku 2007 Efektivní SEO nejen pro Olomouc […]
Internetový marketing pro fotografy
Pohybujeme se na planetě, která je plná marketingových akcí Ty jsou prostě všude […]
Základy SEO marketingu
Zkratka SEO je převzata z anglického search engine optimization, což volně překládáme jako […]