Ceník

CENY? NE, INVESTICE!

Výkonová spolupráce, měsíční paušální platba, hodinová sazba.

Záleží opravdu na projektu, VAŠICH MOŽNOSTECH a naší domluvě. Vaše platba musí být investicí ( investice = využití kapitálu s cílem dosáhnout jeho zhodnocení).

 

Tvorba webových stránek:

Zkuste mi napsat něco o vašem projektu. Já vám obratem pošlu cenovou nabídku. Cena je vždy za projekt.

Tvorba e-shopů:

Stavím e-shopy na open source systémech (např. Prestashop). Neplatíte tedy za samotný e-shop, který je ZDARMA, ale za úpravy systému a internetový marketing. Cena je vždy za projekt.

Internetový marketing:

SEO, PPC reklama, Inbound marketing. Zvýším vaše zisky. Cena je vždy za projekt.

Konzultace:

Chcete poradit? Zjistit, co by vašemu byznysu nejvíce pomohlo?

Webová vizitka:

Webovou vizitku vám udělám levně, jednostránkovou můžete mít už za 1500,- Kč.

 

Nejčastější dotazy:

Kolik stojí SEO?

SEO, čili optimalizace pro vyhledávače, je práce kontinuální, tedy nepřetržitá. Neumím vám říci hned přesnou cenu a pokusím se vysvětlit proč. Už dávno nejde o technické věci, součástí SEO je i psaní článků, vylepšování textů, tvoření tematických vstupních stránek. To souvisí s PPC reklamami, kde je relevantnost vstupní stránky velmi důležitá. Součástí SEO je i budování partnerství, snažím se např. oslovit majitele jiných zajímavých webů za cílem umístění zpětných odkazů. Nezbytností je analytika, sledování a optimalizace konverzí. SEO prostě zahrnuje spoustu rozmanitých činností. Na konečnou cenu má velký vliv váš obor, je značný rozdíl, jestli děláte SEO pro malou stolařskou firmu, nebo pro firmu provozující eshop o desetitisíci položkách.Cenu ovlivňuje i kvalita současného webu, vaše cíle, rychlost, s jakou se chcete posunout. Co mne zajímá před začátkem spolupráce?

  1. Co je vaším cílem
  2. Jaké výsledky očekáváte a v jaké časovém horizontu
  3. Cílová skupina, opravdu to nejsou všichni, vždy se najde určitý segment, který u vás nakupuje nejčastěji
  4. V čem jste lepší než konkurence, proč bych si měl váš produkt nebo službu koupit
  5. Naprostou nezbytností je pro mne analýza klíčových slov, ze začátku mne zajímá, která slova preferujete vy
  6. Musím vidět aspoň nějaká data, Analytics, Sklik, Adwords…

Neznám váš projekt, web. Určitě je jedinečný a vyžaduje i jedinečné řešení. Kontaktujte mne prosím, pošlete více informací a získejte konzultaci zdarma!