Ceník

Investice do www stránek… Úspěšní lidé se rozhodují podle předpokládaného přínosu, ne podle cen

Neberu automaticky každou zakázku, vybírám si ty klienty, kterým jsem schopen pomoci. Nechci se dostat do situace, kdy budu mít příliš mnoho klientů a nebudu stíhat se jim dostatečně věnovat. Osobní přístup ke každému zákazníkovi je pro mne důležitý. Pokud zvyšujete obrat, nemusí se to projevit v zisku.

Tvorba webu, e-shopů, internetový marketing, konzultace, webové vizitky, programování v PHP na míru…Jsem na trhu od roku 2007.

Výkonová spolupráce, měsíční paušální platba, hodinová sazba.

Záleží opravdu na projektu, VAŠICH MOŽNOSTECH a naší domluvě. Vaše platba musí být investicí ( investice = využití kapitálu s cílem dosáhnout jeho zhodnocení).

 

 

 


 

 

Časté dotazy, které mi klienti pokládají:

Kolik stojí SEO?

SEO, čili optimalizace pro vyhledávače (správněji optimalizaci nalezitelnosti), je práce kontinuální, tedy nepřetržitá. Neumím vám říci hned přesnou cenu a pokusím se vysvětlit proč. Už dávno nejde o technické věci, součástí SEO je i psaní článků, vylepšování textů, tvoření tematických vstupních stránek. To souvisí s PPC reklamami, kde je relevantnost vstupní stránky velmi důležitá. Součástí SEO je i budování partnerství, snažím se např. oslovit majitele jiných zajímavých webů za cílem umístění zpětných odkazů. Nezbytností je analytika, sledování a optimalizace konverzí. SEO prostě zahrnuje spoustu rozmanitých činností. Na konečnou cenu má velký vliv váš obor, je značný rozdíl, jestli děláte SEO pro malou stolařskou firmu, nebo pro firmu provozující eshop o desetitisíci položkách.Cenu ovlivňuje i kvalita současného webu, vaše cíle, rychlost, s jakou se chcete posunout. Co mne zajímá před začátkem spolupráce?

  1. Co je vaším cílem
  2. Jaké výsledky očekáváte a v jaké časovém horizontu
  3. Cílová skupina, opravdu to nejsou všichni, vždy se najde určitý segment, který u vás nakupuje nejčastěji
  4. V čem jste lepší než konkurence, proč bych si měl váš produkt nebo službu koupit
  5. Naprostou nezbytností je pro mne analýza klíčových slov, ze začátku mne zajímá, která slova preferujete vy
  6. Musím vidět aspoň nějaká data, Analytics, Sklik, Adwords…

Neznám váš projekt, web. Určitě je jedinečný a vyžaduje i jedinečné řešení. Kontaktujte mne prosím, pošlete více informací a získejte konzultaci zdarma!


Jak mi budete dokladovat, že platím za odvedenou práci?

Každý měsíc vám přijde report, což je vlastně přehled toho, co se udělalo a jaký to má vliv na váš web, byznys. Report ale není vše, domluvíme si dopředu co budeme sledovat (cíle) a dle nich pak většinou poznáte, jak se vám spolupráce se mnou vyplácí.


Můžeme se sejít osobně?

Ano, samozřejmě. Mám sice pár klientů, s kterými jsme se osobně nikdy nepotkali, ale voláme si, pravidelně si píšeme e-maily a vlastně marketing řešíme takto na dálku. Osobní schůzky můžeme mít nejen v Brně či na Jižní Moravě, ale mohu za vámi přijet i do Prahy, Ostravy, či jinam.