SEO analýza, analýza www stránek

Odhalí slabiny vašeho webu a jasně vám řekne, co dělat jinak, co vylepšit. Dostanete podrobný přehledný dokument s vysvětlením a přesným postupem k akci.

Součástí SEO analýzy je osobní schůzka, pokud schůzka není možná, pak telefonická, e-mailová konzultace. Základem je totiž spousta otázek, které se týkají vašeho podnikání, nasdílení přístupů, jinak není možné kvalitní audit zpracovat.

SEO analýza (audit webu) posoudí váš web z hlediska technických, obsahových, odkazových i konverzních faktorů. Nejde jen o výčet chyb, ale především o rady jak je odstranit. V dokumentu tedy budou zvýrazněny návrhy řešení. Posouzení klíčových slov, vstupních stránek, titulků, popisků stránek, indexace, odkazů (i vnitřních), konverzní schopnosti webu, architektura webu, rychlost webu, duplicity, copywriting, sitemapa, chybová stránka, sémantika, zobrazení stránek v SERP a jejich úspěšnost, zajímavost obsahu pro vaše návštěvníky, adaptabilnost webu atd.
Posuzuji současný stav, doporučuji, jak případnou chybu napravit a důležitost, respektive prioritizace, tedy co řešit nejdříve. Také v analýze uvádím, kdo by měl být odpovědný za vyřešení problému. Snažím se vše popisovat tak, abyste informacím rozuměli.

V poslední době mne klienti často kontaktují s dotazem, proč nemají v testu na SEO SERVISU 100%

Pokusím se to ve stručnosti vysvětlit.

Není úplně zásadní problém upravit web tak, aby se na 100 % dostal, ale proč? Jak vám to v SEO pomůže? Odpověď je nasnadě, nijak. Programátoři těchto analýz, a že jich je (http://seo-servis.cz/, http://silaseo.cz/, http://www.seonastroje.cz/analyza-seo), sledují vlastní prospěch a vlastní cíle. Jde především o marketingový nástroj těchto firem.

Když se podíváme, co všechno se analyzuje, tak minusové body dostanete třeba za špatnou sémantiku, více nadpisů h1, skákání z nadpisu h1 na h3 apod. Na SEO to ale nemá zásadní vliv. Vyděsila vás v testu špatná validita HTML, která vykazuje mraky chyb? Nemusí, stejně tak vás nemusí trápit poměr textu vůči HTML, to že stránka obsahuje iFrame. Nenechte se vyděsit ani příliš mnoha obrázky, pomalým načítáním stránky, špatným CSS, JavaScriptem, či špatným url. Nic z toho nebrání jakékoliv firmě být jedničkou v SEO.

Tak by se dalo pokračovat dále. Ale asi nejlepší bude si otestovat nějaké úspěšné weby, opravdu si myslíte, že ty weby, které níže uvádím, jsou neúspěšné, když jim vyšlo relativně nízké %?