Spolehlivý SEO konzultant s praxí od roku 2007

Nevydělává váš web, či vydělává málo? Pojďme to změnit!

  1. Váš web bude skutečně vidět tam kam chodí vaši zákazníci
  2. Optimalizuji web tak, aby byl lepší pro vaše klienty a tím i pro vyhledávače. Snažím se tvořit hodnotný, přehledný a užitečný obsah
  3. Udělám maximum pro to, aby vaše platba byla výhodnou investicí
  4. Garantuji zvýšení relevantní návštěvnosti
  5. Spolupracuji s klienty dlouhodobě, starám se o web komplexně, včetně např. bezpečnosti
  6. Snažím se o vzájemně výhodný obchodní vztah
  7. Nabízím první SEO konzultaci zdarma, pro klienty se snažím být spolehlivým partnerem

Pracuji jako SEO specialista od roku 2007

Na střední škole jsem se učil programovat NC a CNC stroje, přes kamaráda jsem se dostal k programování webů a odtud k SEO. Vyhledávání a třídění informací mne fascinovalo a stále fascinuje. Lidé často nevědí, co si pod pojmem SEO představit, často myslí jen na pozice ve vyhledávačích, ale SEO není jen o pozicích. SEO je optimalizace nalezitelnosti na internetu.

Jak vypadá pracovní den konzultanta SEO?

Základem práce SEO specialisty je neustálé vzdělávání. Samotná práce je hodně analýz, úprav, snažím se poznat, co vaše potenciální zákazníky zajímá, to jim pak nabídnout, a to je recept na úspěchOptimalizace je vlastně vylepšení webu tak, aby odpověděl na co nejvíce uživatelských dotazů, tím přivedeme na cílové stránky webu spokojené relevantní návštěvníky, protože najdou to, co hledali. Zjednodušeně se dá říci, že pomáhám klientům vydělávat peníze. Je to fráze, za kterou se ale skrývá celkem dost práce. SEO má totiž velký přesah, proto klientům radím i UxD, personami, konkurenčními výhodami, s cíli, informační architekturou, marketingovými kanály, kterými budeme na web přivádět zákazníky, analytikou, ale také např. prozákaznickým přístupem, atp.

No a asi bych neměl zapomenout, že dělám i chyby. Tahle práce mne moc baví a víte, čím se nejlépe učí…Chybami se člověk učí…We learn by mistakes.

Na co se mě klienti nejvíce ptají? Nejčastější dotaz je, jak jim vlastně mohu pomoci?

SEO vlastně stojí na třech pilířích:

  1. nabídka produktů (služeb), tedy co nabízíte, jakou to má kvalitu, originalitu
  2. prezentace vašich produktů (služeb) na webu a jejich uspořádání, tedy jak se lidé na webu budou orientovat
  3. propagace, jinak řečeno jak se o vás na internetu bude mluvit, jak budete populární, kdo bude ochotný na vás odkazovat

SEO není magie, je to poctivá práce, rád vám vysvětlím, v čem spočívá a jaká technika bude pro váš web nejlepší. Snažím se přemýšlet v dlouhodobém horizontu, tak, aby vaše firma prosperovala a web byl pro ni přínosem.

Součástí práce SEO konzultanta jste i vy. Společně stanovíme strategii, musíte schválit finanční investice a společně rozhodneme i o metrikách, které budeme sledovat a dle kterých zjistíme, jak se web zlepšuje.
Zároveň vaše platba musí být investicí. Dle návštěvnosti se dá odhadnout, jak bude zvýšení návštěvnosti mít vliv na obrat.

Jste součástí i strategie linbuildingu, máte přehled odkud odkazy získávám a můžete strategii přímo ovlivňovat.

Všechny účty, pokud se nedohodneme jinak, jsou na vaše jméno, včetně podpůrných webů, pakliže je budeme potřebovat.

Moje práce mě baví a na prvním místě je kvalita, chci pro vás udělat kvalitní web, který si zaslouží top pozice a bude vám dlouhodobě vydělávat peníze


Pár tipů, jak poznat dobrého SEO konzultanta

  • Na prvním místě jsou reference
  • Neříká „SEO optimalizace“ – ano, opravdu je to faux pas
  • Není pochybně levný – kdo chce dělat SEO poctivě, musí se neustále vzdělávat, dům si také nenecháte postavit od někoho, kdo své práci moc nerozumí
  • Zajímá se o vás – SEO konzultant musí pochopit váš byznys, vaše potřeby, jinak vám není schopen pomoci
  • Rozumí i jiným oborům – musí mít přesah, znát technickou stránku webu, chápat kódování
  • Délka praxe, komunikace – je vidět, že má praktické zkušenosti nebo používá jen povrchní fráze?
  • Co vám vlastně nabízí? Jen pochybné odkazy? Nebo nabízí nárůst relevantní návštěvnosti z vyhledávačů, zvyšování konverzí?