SEO WEBDESIGN


SEO KONZULTANT

PRODÁVÁM VAŠE ZBOŽÍ, SLUŽBY

Vytvořím web, který bude vydělávat, plnit požadované cíle. Kvalitní řešení pro jednotlivce i firmy

Neplaťte za web, investujte! Líbivá grafika není vše, web musí vydělávat



Konzultace zdarma

Tvorba webů jaksepatří pro živnostníky a malé firmy, efektivní marketing

Nevydělává váš web, či vydělává málo? Pojďme to změnit! O váš web bude dobře postaráno.



Výběr z referencí

DERATIZÁTOR ŠTOLFA

Deratizace

Deratizace, dezinfekce, dezinsekce. Tvorba www stránek, tvorba loga, optimalizace.

Podívat se

FARMA ŠNEKŮ

Farma

Největší šnečí farma v Česku s restaurací. Tvorba www stránek, tvorba loga.

Podívat se

ADVOKÁTI BRATISLAVA

AKH

Advokátní kancelář z Bratislavy s právní poradnou zdarma. Tvorba www stránek, optimalizace.

Podívat se

STONECARE

Stonecare

Odborná renovace s důkladnou a kompletní péčí o podlahy a schodiště z přírodního kamene a teraca. Tvorba www stránek a optimalizace.

Podívat se

VP ARCHITEKTI

VP

Ing.arch.Jiří Vlček a partneři se architekturou a interiérovým designem zabývají již přes deset let. Tvorba www stránek.


Podívat se

HEZKÝ DOMOV

Hezký domov

Hezký domov je e-shop nejen s nejrůznějšími dekorativními a užitkovými předměty do domácnosti, ale poskytuje i „full servis decoration“. Tvorba e-shopu, optimalizace.

Podívat se


Další reference

SEO je zkratka anglického „search engine optimization”. U nás se používá „optimalizace pro vyhledávače” případně „optimalizace nalezitelnosti”. SEO je o tom dostat web na přední místa ve vyhledávačích a přivést z nich na svůj web relevantní organickou (neplacenou) návštěvnost.


SEO není magie, je to poctivá práce, rád vám vysvětlím, v čem spočívá a jaká technika bude pro váš web nejlepší. Snažím se přemýšlet v dlouhodobém horizontu, tak, aby vaše firma prosperovala a web byl pro ni přínosem.



  1. Váš web bude skutečně vidět tam kam chodí vaši zákazníci
  2. Optimalizuji web tak, aby byl lepší pro vaše klienty a tím i pro vyhledávače. Snažím se tvořit hodnotný, přehledný a užitečný obsah
  3. Udělám maximum pro to, aby vaše platba byla výhodnou investicí
  4. Garantuji zvýšení relevantní návštěvnosti
  5. Spolupracuji s klienty dlouhodobě, starám se o web komplexně, včetně např. bezpečnosti
  6. Snažím se o vzájemně výhodný obchodní vztah
  7. Nabízím první SEO konzultaci zdarma, pro klienty se snažím být spolehlivým partnerem




Pracuji jako SEO konzultant od roku 2007 Na střední škole jsem se učil programovat NC a CNC stroje, přes kamaráda jsem se dostal k programování webů a odtud k SEO. Vyhledávání a třídění informací mne fascinovalo a stále fascinuje. Lidé často nevědí, co si pod pojmem SEO představit, často myslí jen na pozice ve vyhledávačích, ale SEO není jen o pozicích. SEO je optimalizace nalezitelnosti na internetu.

Jak vypadá pracovní den konzultanta SEO? Základem práce je neustálé vzdělávání. Samotná práce je hodně analýz, úprav, snažím se poznat, co vaše potenciální zákazníky zajímá, to jim pak nabídnout, a to je recept na úspěch. Optimalizace je vlastně vylepšení webu tak, aby odpověděl na co nejvíce uživatelských dotazů, tím přivedeme na cílové stránky webu spokojené relevantní návštěvníky, protože najdou to, co hledali. Zjednodušeně se dá říci, že pomáhám klientům vydělávat peníze. Je to fráze, za kterou se ale skrývá celkem dost práce. SEO má totiž velký přesah, proto klientům radím i UxD, personami, konkurenčními výhodami, s cíli, informační architekturou, marketingovými kanály, kterými budeme na web přivádět zákazníky, analytikou, ale také např. prozákaznickým přístupem, atp.

Na co se mě klienti nejvíce ptají?

Nejčastější dotaz je, jak jim vlastně mohu pomoci?

SEO vlastně stojí na třech pilířích:


  1. Nabídka produktů (služeb), tedy co nabízíte, jakou to má kvalitu, originalitu
  2. Prezentace vašich produktů (služeb) na webu a jejich uspořádání, tedy jak se lidé na webu budou orientovat
  3. Propagace, jinak řečeno jak se o vás na internetu bude mluvit, jak budete populární, kdo bude ochotný na vás odkazovat

Součástí práce SEO konzultanta jste i vy Součástí práce SEO konzultanta jste i vy. Společně stanovíme strategii, musíte schválit finanční investice a společně rozhodneme i o metrikách, které budeme sledovat a dle kterých zjistíme, jak se web zlepšuje. Zároveň vaše platba musí být investicí. Dle návštěvnosti se dá odhadnout, jak bude zvýšení návštěvnosti mít vliv na obrat. Jste součástí i strategie linbuildingu, máte přehled odkud odkazy získávám a můžete strategii přímo ovlivňovat. Všechny účty, pokud se nedohodneme jinak, jsou na vaše jméno, včetně podpůrných webů, pakliže je budeme potřebovat. Moje práce mě baví a na prvním místě je kvalita, chci pro vás udělat kvalitní web, který si zaslouží top pozice a bude vám dlouhodobě vydělávat peníze.

Pár tipů, jak poznat dobrého SEO konzultanta
  • Na prvním místě jsou reference
  • Neříká „SEO optimalizace“ – ano, opravdu je to faux pas
  • Není pochybně levný – kdo chce dělat SEO poctivě, musí se neustále vzdělávat, dům si také nenecháte postavit od někoho, kdo své práci moc nerozumí
  • Zajímá se o vás – SEO konzultant musí pochopit váš byznys, vaše potřeby, jinak vám není schopen pomoci
  • Rozumí i jiným oborům – musí mít přesah, znát technickou stránku webu, chápat kódování
  • Délka praxe, komunikace – je vidět, že má praktické zkušenosti nebo používá jen povrchní fráze?
  • Co vám vlastně nabízí? Jen pochybné odkazy? Nebo nabízí nárůst relevantní návštěvnosti z vyhledávačů, zvyšování konverzí? Měl by (společně s vámi) stanovit reálné, dosažitelné a měřitelné cíle.


Konzultace zdarma



Analýza klíčových slov, proč ji potřebujete? Analýza klíčových slov vám odhalí slova relevantní pro váš web (v určitých segmentech jich mohou být desetitisíce). Zjistíte, zda jsou důležitá pro dosažení vašich cílů, jak jsou konkurenční, nákladné. Analýza klíčových slov je důležitá pro stanovení strategie internetového marketingu. Odhalí slabiny, možnosti růstu, změny (vylepšení) informační architektury, obsahovou, linkbuildingovou strategii. Když začnete používat ta správná klíčová slova, začnete lépe cílit, budete mít relevantnější reklamy (to znamená i menší investice, výrazně můžete snížit průměrnou cenu za kliknutí) a vstupní stránky na webu. To nejdůležitější – budete mít i spokojenější zákazníky, protože jednodušeji najdou to co hledali.

SEO analýza, analýza www stránek Odhalí slabiny vašeho webu a jasně vám řekne, co dělat jinak, co vylepšit. Dostanete podrobný přehledný dokument s vysvětlením a přesným postupem k akci. Součástí SEO analýzy je osobní schůzka, pokud schůzka není možná, pak telefonická, e-mailová konzultace. Základem je totiž spousta otázek, které se týkají vašeho podnikání, nasdílení přístupů, jinak není možné kvalitní audit zpracovat.

SEO služby, už máte svůj SEO balíček? Každý, kdo má web, by měl vědět, že SEO není jednorázové nastavení webu, a pak už vše bude skvěle fungovat. Pokud vám někdo tvoří web a v ceně máte i nějaký povedený SEO balíček, pak je něco špatně. SEO je kontinuální a dlouhodobá práce, která zahrnuje relativně velmi široké množství práce, která pak zvýší návštěvnost z vyhledávačů (ale třeba také konverze na webu). V SEO musíte řešit především potřeby klienta (a potřeby má každý klient velmi různé), nesmíte zapomenout na link building, který je stále velmi důležitý pro celkový úspěch.

Bezpečnost webu Hodně majitelů www stránek často neakceptuje fakt, že je třeba se o svůj web starat Pokud podceníte bezpečnost, může se vám to hodně vymstít. Začít hledat pomoc až máte hacknutý web je často pozdě. Základem je prevence.

Internetový marketing

Musíte vědět co chcete, mít strategii a definovat cíle. Klíčem k úspěchu je poznání zákazníka, kterého chcete marketingem oslovit. Vše začíná u webu, který je cílovou stanicí pro všechny cesty. Představte si web jako dům, musíte vybudovat k domu co nejvíce cest, po kterých k vám lidé přijdou. To ale nestačí, základem je mít dům přehledný, aby se v něm lidé orientovali, chápali, kam mají jít, co mají dělat. Cílem webu je především zisk. Ve spoustě věcí prostě musíte být lepší než konkurence a musíte dobře poznat svoje zákazníky. Jaké potřeby má pan Novák? Jak optimalizovat web, aby se tam cítil dobře a pohodlně se mu nakupovalo?

Být efektivní, co to znamená? Že se budeme snažit investovat na správných místech. Ne vždy potřebujete nový web, ne vždy je lepší čekat na výsledky SEO, které mohou být až za několik měsíců, nebude lepší spustit PPCčka, rychle upravit vstupní stránky a do týdne mít první výsledky? Efektivní investice také znamená, že je lepší využít otevřený software než vytvářet něco na míru. Je zbytečné mít reklamu v celém Česku, pokud podnikáte jen v Brně. Web je součástí vaší firmy, ale efektivní investice jsou prioritou.

Často se klientů ptám na jejich firmu, a sice:

  • Co jste za firmu?
  • Co přesně děláte? Proč je to pro vaše zákazníky důležité? Zkuste si na tyto 3 otázky odpovědět, dokážete odpovědět i na otázku číslo 3? Super!

Nastavit dobře web marketing tak, aby vám vydělával:

  • Jaký bude mít váš web cíl?
  • Kdo ho bude navštěvovat?
  • Analýza klíčových slov
  • Analýza konkurence
  • Technické řešení webu
  • Struktura webové prezentace
  • Grafika stránek
  • Obsah
  • Vnitřní SEO
  • Testování a následné spuštění prezentace
  • Vnější SEO
  • Analýzy úspěšnosti, případné změny

Programování Excel

Především evidenci docházky, docházkový list.



Ceník

Investice do www stránek… Úspěšní lidé se rozhodují podle předpokládaného přínosu, ne podle cen

Výkonová spolupráce, měsíční paušální platba, hodinová sazba, web na splátky.

Záleží opravdu na projektu, VAŠICH MOŽNOSTECH a naší domluvě. Vaše platba musí být investicí (investice = využití kapitálu s cílem dosáhnout jeho zhodnocení).

Neberu automaticky každou zakázku, vybírám si ty klienty, kterým jsem schopen pomoci. Nechci se dostat do situace, kdy budu mít příliš mnoho klientů a nebudu stíhat se jim dostatečně věnovat. Osobní přístup ke každému zákazníkovi je pro mne důležitý. Pokud zvyšujete obrat, nemusí se to projevit v zisku.

Co o mě říkají mí klienti?

quote
PŘIDAT RECENZI