Chcete být vidět okamžitě? Mít více zákazníků? Pak je PPC reklama ve vyhledávačích a nejen tam (SKLIK, ADWORDS, FACEBOOK ADS), právě to co hledáte.

Můžete téměř okamžitě obsadit ty nejlepší pozice a přitom za slušnou cenu. Jak na to?

Nejprve si musíme dohodnout strategii, cíle a metriky. Vytvořím efektivní strukturu, obsah, implementujeme měření na váš web a propojíme s analytickými nástroji.

PPC reklamy nejdou jen vytvořit a spustit. Musí se optimalizovat, vylepšovat. Samozřejmostí je váš účet (i když se mnou v budoucnu nebudete spolupracovat, o své reklamy nepřijdete). Investice do PPC reklamy se vám musí vrátit.

Na rovinu vám říkám, že se vždy budu snažit dát vám to co potřebujete, ne to co chcete!


DLOUHODOBÁ SPRÁVA PPC REKLAM

  • Kontrola výkonu, konverzí, kontrola trendu, tedy porovnání určitého časového období, kontrola sestav – vysoké útraty, propad pozic….
  • Kontrola dlouhodobého výkonu, kontrola vyhledávacích dotazů, kontrola nejkonverznějších sestav, kontrola rozšíření, jejich případná optimalizace
  • Kontrola vylučujících klíčových slov, přidání dalších
  • Komu se reklamy zobrazují, tedy cílení, kde se reklama zobrazuje (v případě obsahové sítě velmi důležité), jak funguje remarketing, celkové nastavení kampaní a sestav
  • Analýza současných inzerátů, případné doplnění nových, rozdělení stávajících na více relevantnější sestavy, restrukturalizace kampaní
  • Ceny, dle nastavení kampaně úpravy např. cen za proklik, CPA…

 

 

Výhody PPC reklam

  • Nejlepší pozice, relevance: Inzeráty se zobrazují těm uživatelům, kteří námi nabízený produkt nebo službu poptávají ve vyhledávači. Reklamy jsou uživateli často prospěšné a pomáhají mu uspokojit jeho potřebu (hledání zboží, služeb). Ty nejkvalitnější reklamy se zobrazují nad přirozenými výsledky a jsou tudíž na nejlepší pozici.
  • Přehlednost, efektivita, jednoduchost, rychlost: Všechno se dá relativně snadno změřit. V případě neefektivnosti inzerátu je úprava snadná a rychlá. Kampaně se dají rychle spustit i zastavit. Tyto úkony se mohou zautomatizovat, případně je zvládne i laik (běžný uživatel internetu opravdu zvládne hodně věcí, ale i zde platí, že pro lepší výsledky je nutnost co největší znalosti principů PPC reklamy). Inzeráty se uživatelům začínají zobrazovat téměř okamžitě po vytvoření reklamní kampaně.
  • Minimální vstupní náklady: Tohle samozřejmě neplatí vždy, ale relativně můžete začít inzerovat za pár stokorun.
  • Okamžité zvýšení relevantní návštěvnosti webu: Pokud je kampaň připravena kvalitně, na míru cílové skupině, pak téměř ihned může dojít nejen ke zvýšení návštěvnosti, ale také (zde hraje roli i kvalita vstupní stránky či celého webu, na který reklama cílí) okamžité proměně návštěvníků v zákazníky.

 

A kolik to vše bude stát?

Už mi není 20 let a dokonce ani 30. Mám už něco za sebou. On-line marketing dělám pro lidi. Aby to mělo smysl, musím vás poznat, jaké máte cíle? Plány? V čem jste lepší než konkurence? SEO mě baví, nejsem zlatokop. Chci dělat poctivě svoji práci a pomoci klientům.


 

Související odkazy:

Na co lidé nejvíce ptají