Neplaťte za web, investujte! Líbivá grafika není vše, web musí vydělávat
Tvorba webů jaksepatří pro živnostníky a malé firmy. Většina klientů mi svěří web dlouhodobě, s některými spolupracuji od začátku svého podnikání
Etika je pro mne velmi důležitá. Chovám se k vám férově a zodpovědně a … vydělávám vám peníze.
Investujete do firmy spoustu peněz a energie a stále to není ono?
Pomáhám živnostníkům a majitelům malých firem s internetovým marketingem. Nevyhazujte peníze za reklamu oknem – webové prezentace na míru. Web vám musí vydělat peníze, případně peníze ušetřit. Jinak řečeno musí plnit cíle, které mu dáte. Připravím pro vás účinnou strategii s komplexním online marketingem se specializací na SEO a UX. Vytvořit www stránky nestačí, potřebujete také pečlivou práci na zvyšování návštěvnosti a konverzí.
Jak dosáhnout úspěchu? Tvorba webu na zakázku
Připravit kvalitní web pro tu správnou cílovou skupinu se spoustou cest, po kterých se k vám jednoduše dostanou.
Akvizice prostřednictvím vyhledávání je vlastně reklama naruby, vy zjistíte, co lidé chtějí (co hledají) a následně uspokojíte jejich potřebu správnou odpovědí na jejich dotazy.
Mám za sebou více jak 10 let praxe a spoustu spokojených klientů
Poradím vám, jak založit webové stránky, jak zlepšit stávající
Většina klientů mi svěří web dlouhodobě, s některými spolupracuji od začátku svého podnikání. Etika je pro mne velmi důležitá. Chovám se k vám férově a zodpovědně a … vydělávám vám peníze.
Dlouhodobé SEO je komplexní péče o web, včetně zajištění bezpečnosti
Vytváření a zlepšování obsahu, získávání zpětných odkazů, vylepšování technikálií webu, optimalizace zobrazování v SERP, s tím související optimalizace proklikovosti, pravidelná kontrola stavu webu i z pohledu bezpečnosti….
Jak poznáte, že je SEO udělané dobře?
Každý SEO konzultant, který to s vámi myslí vážně, by vám měl zajistit maximum možných cest, které povedou na váš web (PPC reklama, sociální sítě, zbožové vyhledávače, newsletter…) Návštěvnost z vyhledávačů by ale měla být vyšší, pokud vám tyhle návštěvy dělají jen např. 15% návštěv, je něco špatně. Je samozřejmě více symptomů špatně udělané optimalizace, např. dobré umístění na relevantní fráze, ale tyto fráze generují malou návštěvnost. Tohle vše se dá celkem jednoduše zjistit.
Potřebujete vytvořit (vylepšit) webovou prezentaci?
Cítíte, že něco vašemu podnikání chybí? Investujete do firmy spoustu peněz a energie a stále to není ono? Pomáháme živnostníkům a majitelům malých firem s internetovým marketingem. Nevyhazujte peníze za reklamu oknem. Web vám musí vydělat peníze, případně peníze ušetřit. Jinak řečeno musí plnit cíle, které mu dáte. Připravím pro vás účinnou strategii.