Tvorba webů jaksepatří pro živnostníky a malé firmy

Investujete do firmy spoustu peněz a energie a stále to není ono?

Pomáháme živnostníkům a majitelům malých firem s internetovým marketingem. Nevyhazujte peníze za reklamu oknem. Web vám musí vydělat peníze, případně peníze ušetřit. Jinak řečeno musí plnit cíle, které mu dáte. Připravíme pro vás účinnou strategii.

Chodí vám často nabídka na reklamu a vy nevíte, jak se rozhodnout? Abyste něco neprošvihli, tak zaplatíte a nevíte, jestli se vám investice vyplatila?

Přiberte nás do týmu:

  1. zjistíme, v jaké jste situaci, s čím potřebujete pomoci
  2. doporučíme vám řešení
  3. buď se dohodneme na spolupráci, či získáte pár cenných rad, první konzultaci máte zdarma

Úspěšné www stránky posunou vaši firmu do popředí zájmu zákazníků. Web, který je správně navržen, je přínosný pro uživatele a plní požadované cíle. Ostatní metriky (návštěvnost, pozice v SERP apod.) jsou pouze prostředkem, jak se k cíli dostat. Pro váš úspěch uděláme maximum. Ať už máte webovou prezentaci, kde nabízíte služby, či klasický e-shop, vždy se vám investice do www stránek musí vrátit.

Jak dosáhnout úspěchu?

Připravit kvalitní web pro tu správnou cílovou skupinu se spoustou cest, po kterých se k vám jednoduše dostanou. Jak to udělat co nejefektivněji?

Řada studií odhalila, že pokud je nějaký web viditelný v placených i neplacených výsledcích vyhledávání, výsledkem je více kliknutí, než když je váš web přítomen jen v jednom.

Akvizice prostřednictvím vyhledávání je vlastně reklama naruby, vy zjistíte, co lidé chtějí (co hledají) a následně uspokojíte jejich potřebu správnou odpovědí na jejich dotazy.

Stanovte si cíle:

  1. Jaký je základní cíl vašeho podnikání?
  2. Jak budete měřit úspěch?
  3. Jaký je hlavní smysl www stránek?
  4. Rozpoznání cílové skupiny, kdo to je, čeho se snaží dosáhnout?
  5. O jaká hlavní témata se vaše cílovka zajímá?
  6. Jak web najdou?
  7. Která témata, co hledají, se prolínají s vašimi podnikatelskými cíli?
  8. Jaká je situace s konkurencí?

Jak se chová vaše cílovka?

Muži jsou při nakupování více impulsivnější, mají méně trpělivosti, činí rozhodnutí rychleji, tráví méně času na webech. Ženy jsou více přitahovány obrázky, tráví více času vyhledáváním, tráví na webech více času než dojde k samotnému rozhodnutí. Samozřejmě rozdíl je pokud oslovujete starší muže a ženy… Rozpoznávací (kognitivní)psychologie říká, že až 45% věcí děláme dle zvyku, bez vědomého přemýšlení. Webem procházíme ve tvaru písmene F. Začneme vlevo nahoře a posunujeme se postupně dolů. Pracovní paměť nám umožňuje zvažovat pouze 3-4 věci současně…

Příležitosti na trhu:

  1. Jaké máte obchodní a konverzní cíle?
  2. U které části cílové skupiny dojde ke konverzi nejpravděpodobněji?
  3. Co lidé přesně hledají?
  4. Jaký obsah uspokojí potřeby zákazníků nejlépe?
  5. Jaké informace na webu zákazníky přesvědčí?

Web:

  1. Čeho se snažíme na každé stránce dosáhnout?
  2. Koho se snažíme zaujmout?
  3. Co naši zákazníci hledají?
  4. Bude vstupní stránka odpovědí na hledaný dotaz?
  5. Přesvědčí, osloví stránka zákazníka tak, že dojde ke konverzi?
  6. Co zákazníka vybudí k akci?

Strategie získávání zákazníků

Využití údajů z vyhledávačů pro budování srozumitelné a efektivní produktové a obsahové strategie, pochopení chování hledajícího a maximalizovat jeho spokojenost z čehož vyústí konverze, trychtýř získávání zákazníků začíná ve vyhledávací políčku, správná architektura webu je naprosto zásadní.

Tady vidíte, že vytvořit smysluplné www stránky není jen o grafice a tzv. WAW! efektu. Web by měl být váš obchodník, který bude plnit cíle a přinese vám obchodní úspěch.

 

 

 

HOOK CZ
Stonecare
BV ARCHITEKTI

Související odkazy:

Jak probíhá tvorba webu

Video od Jana Řezáče


Přidejte váš komentář: