Tvorba webových stránek na zakázku

Chcete vytvořit moderní webovou prezentaci na míru? Chcete, aby se vám investice vrátila?

Pak musíte vytvořit web, který bude fungovat, který bude přínosný pro návštěvníky a bude plnit požadované cíle v rámci celkové strategie.

VE ZKRATCE, JAK TVORBA WEBOVÉ PREZENTACE  NA KLÍČ PROBÍHÁ

Existuje nějaký osvědčený postup na tvorbu úspěšného webu, ale v žádném případě to neznamená, že pokud web vytvoříte jinak, nemůže být úspěšný a samozřejmě naopak. Vždy záleží na tom, co od webu očekáváte, jaké má plnit cíle (ano, web není cíl, web je prostředek, jak se k cíli dostat), jak zapadá do celkové marketingové strategie firmy. Jinak řečeno, na úspěch neexistuje šablona, každý projekt je originální.

ZÁKLADEM MÉ PRÁCE JSOU OTÁZKY, PROČ SE PTÁM?

Musím vědět něco o klientovi, pochopit ho. Čím pomáhá? Co řeší? Proč si má jeho výrobek někdo koupit? Co mu to přinese? Jaké jsou prodejní argumenty? V čem je lepší než konkurence?… Pak pochopit i toho, co to bude kupovat, tedy zákazníka.

Analýza konkurence, aspoň se s ní seznámit. Analýza klíčových slov, jako součást pochopení zákazníků, samozřejmě zásadně ovlivní architekturu webu… Tvorba person se zaměřením na propojení s webem, produktem, který prodáváte. Struktura a obsah, copywriting, náčrtky, wireframy. Grafický návrh.

Vytvořit úspěšný web není otázkou pár kliknutí.

CO NENÍ ÚSPĚŠNÝ WEB?

Spousta klientů je fascinována pozicemi. Chci být první na tato slova, jinak SEO nemá smysl. Přitom slova, která uvádějí, jsou mnohdy špatně vybrána, nebo si nedokáží představit, kolik slov jiných, mnohem relevantnějších, může jejich cílová skupina ve vyhledávačích zadávat.

Nejinak je to s návštěvností, jsou fascinování velkými čísly, ale už neřeší odkud návštěvnost je, jestli dává webu nějaký přínos, jestli má vliv na cíle webu. Pokud budete měřit jen návštěvnost, je to chyba. Měření má smysl teprve tehdy, pokud vám čísla řeknou něco podstatného, na jejichž základě provedete patřičné změny. Návštěvnost webů je relevantní jen tehdy, pokud vede k cílům.

SEO by mělo naplňovat účel webu. Prodej zboží, služeb, propagace značky apod. Kolem SEO je spousta mýtů a pověr. SEO není magie. Nejde vypnout, zapnout nebo koupit v balíčku. SEO vám také nepomůže vždy. Vím, kdy pro svou webovou prezentaci potřebujete SEO a kdy vám neposlouží.

 

Související odkazy:


Přidejte váš komentář: